cutia cu pereti de cer

cutia cu pereti de cer

marți, 10 februarie 2015

Cum îți schimbă copilul planurile de amenajare

Ne-am dorit tare mult, încă de când ne-am așezat la casa noastră, să ne amenajam bucătăria cât mai aerisit, dar eficient, ținând cont că week-end-urile sunt petrecute îndeosebi aici. Soțul meu este un mare pasionat de aparatură și ustensile de bucătărie, astfel că, pentru a compensa spațiul pe care îl ocupă toate acestea, ne-am gândit să renunțăm la masa tradițională și să încercăm incorporarea unui blat pe peretele liber, completând cu 2 scaune de bar.


Ne-am gândit chiar și la situația în care ar fi venit rudele în vizită și ar fi dorit să rămână la masă. Însă un aspect, ne-a făcut să renunțăm la planuri și să reanalizăm amenajarea bucătăriei. Copilul. Ne doream foarte mult să ne mărim familia, simțind că a venit acel moment în care frica și încrederea, neîndemânarea și maturitatea au ajuns în balanță.
Astfel ne-am reîntors la schema clasică de decorare a bucătăriei, în care locul de servire al mesei (în trei), devenea la fel de important ca cel al preparării.


Prin urmare, am optat pentru o masă rotundă albă, la care acum căutăm patru scaune elegante de piele, chiar dacă momentan pitica noastră folosește scăunelul special. Timpul trece extraordinar de repede, astfel încât, peste o vreme vom sta (poate) patru în jurul mesei rotunde, gustând un mic-dejun rapid, înainte de a pleca fiecare la școală sau job. Ori vom petrece duminici prelungite în familie, cu o plăcintă și un fresh în față, înainte de plimbarea pe biciclete în Herăstrău.

Cunoștințele, căci ce ne-am face fără ele, ne-au recomandat un magazin online, cu sediul în Constanța, care importă scaune și mobilier de calitate, încă de prin 2006. Aveți aici și adresa magazinului lor din Constanța.

Am răsfoit ofertele lor, în special la scaune de bucătărie și am fost plăcut impresionată de diversitatea lor, de prețurile practicate și de rapiditatea cu care onorează comenzile (în maxim 48 ore produsul ajunge la tine).
Plus că transportul este gratuit oriunde în țară.
După consultări de familie, ne-am decis asupra următorului model de scaun:


În urma discuției telefonice avute cu un reprezentant, ni s-a precizat că dacă ne hotărâm să plasăm comanda până în orele 15.00, produsele sunt expediate chiar în aceeași zi (dacă sunt pe stoc), ajungând la destinație în dimineața următoare.
În plus, dacă nu suntem mulțumiți de scaune, indiferent de motiv, le putem returna în termen de 14 zile, fără nici un fel de penalități.
Făcând o glumă soțului, că prin această achiziție a scăpat de cadou de mărțișor pentru fetele familiei :) , am fost întrebată dacă m-am gândit la cadoul pe care i-l voi da eu de Dragobete.

Hmmm..., cum să răsfăț oare soțul dacă nu cu un scaun de masaj? Tot pe magazinul online am găsit o ofertă la un scaun de birou cu funcție de masaj, din piele ecologică, robust, cu picior metalic cromat. E foarte importantă rezistența, deoarece de-a lungul anilor, soțul a avut numai experiențe neplăcute cu scaune de birou scumpe, ineficiente și extrem de fragile.
Dacă tot vrea amintire de Dragobete, atunci m-am gândit să nu fie doar unul simplu, ci să aibă și o funcție surpriză, binevenită în pauzele dintre proiecte.


Dacă aveți și voi proiecte sau renovări de făcut și aveți de gând să vă schimbați unele obiecte de mobilier, vreți să vă pregătiți terasa pentru la primăvară sau, pur și simplu, vă trebuie doar un scaun de birou, îi puteți contacta și pe pagina lor de Facebook.
Încă un aspect interesant pe care îl găsiți pe site este categoria de scaune refurbished, iar prețurile sunt destul de atractive.


Update: 70 pts (BlogAwards.ro)

Sursă foto:
http://www.scauneonline.ro/
http://www.mobex.ro/colectii--3-39-83.htm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu