cutia cu pereti de cer

cutia cu pereti de cer

joi, 19 februarie 2015

Cum m-a convins fiica mea să îmi tunez laptop-ul


Am un model de laptop de care sunt foarte mulțumita: e un Asus A6000. De când s-a născut însă fiica mea, activitatea de pe laptop s-a rezumat la arhivarea sutelor de fișiere video și a miilor de poze pe care le facem împreună, pentru a-i organiza un e-album (dacă îmi e permis sa îl numesc așa) pe care să i-l dăruim la aniversarea de optsprezece ani. Am ajuns la concluzia că, dintre toate cadourile prețioase pe care i le poate da un părinte copilului său, cele mai importante sunt amintirile.
Eu am moștenit, la rândul meu, de la părinți un geamantan de poze (cele mai valoroase sunt cele alb-negru). Dar acum, fiind vorba de generații diferite, tehnologie, dezvoltare și evoluție, fiicei mele îi voi lăsa, în loc de geamantan, un terra de fișiere.

Revenind la laptopul meu, am observat că de-o vreme încoace am probleme cu cablul de la încărcător, în sensul că în anumite poziții se oprește alimentarea. Bănuiesc că i se trage de la tratamentul deloc prietenos de care a avut parte în ultima perioadă, de când pitica mea a început să exploreze printre cablurile și aparatura din birou.

Am căutat informativ pe Laptop Garage un încărcător de laptop compatibil, rezonabil ca preț, cu garanție și transport gratuit.
Dar știind că se apropie sărbătoarea Dragobetelor și amintindu-mi că soțul meu își dorește de mult o nouă geantă pentru laptop, am hotărât să mai amân investiția personală, pentru a da prioritate cadoului.


Cu această decizie însă, fiica mea (de un anișor și ceva) nu cred ca a fost de acord și neștiind cum să îmi sugereze că și laptopul meu merită un "update", a recurs la vechiul truc cu paharul de suc pe tastatură...☺

Până la urmă i-am dat dreptate și am hotărât să întocmesc o listă de cadouri, pe de Laptop Garage, la care să adaug și tastatura de laptop, mai ales că am descoperit pe site-ul lor varianta (salvatoare) a achitării în rate, cu dobândă zero.







Articol înscris în campanie


Sursă foto:
http://www.laptopgarage.ro/

Un comentariu: