cutia cu pereti de cer

cutia cu pereti de cer

luni, 9 februarie 2015

Iubirea în trei

Nu sunt prima persoană care afirmă acest lucru, dar viața noastră de dinainte de copil chiar pare anostă, transparentă și fără puls. Ne imaginăm de multe ori, cum ar fi, să putem ieși la un film sau la un stand-up comedy seara, după nouă, oricând în săptămână. Sau să dormim, ca odinioară, până la doisprezece în week-end. Ar fi tare plăcut, dar nu suficient cât să excludem gărgărița din ecuație. Ne e dor de vechile noastre tabieturi, dar parcă cele noi, deprinse în trei, sunt mult mai faine. Serile din săptămână sunt pline de voioșie, iar week-end-uri de noi și noi activități împreună.

Acum, că a mai crescut fetița, îndrăznim să experimentăm o excursie în Barcelona. Am ales această perioadă a anului pentru a profita de ofertele lansate cu ocazia sărbătorilor dedicate iubirii. Știind din experiența anilor trecuți că Barcelona este sufocantă vara, am stabilit ca următoarele vizite (da, e destinația noastră preferată) să le facem în extrasezon, pentru a ne putea bucura de oraș și de toate lucrurile frumoase pe care le are de oferit.


În plus, sunt atâtea de văzut și de încercat aici, încât nu ai cum să nu te întorci. Sagrada Familia a fost printre primele atracții pe care mi-am dorit să le văd, apoi Camp Nou, Catedrala Tibidabo, La Rambla.


Anul acesta îmi doresc să ajung la Acvariu și în Parcul Güell. Știu, sunt doar două obiective, dar ținând cont de dimensiunea lor, de timpul necesar vizitării, dar mai ales de prezența gărgăriței de 1 an și puțin... acest lucru pare, cred eu, realizabil. Lăsăm pe lista viitoarelor vacanțe Satul Olimpic, Castelul Montjuïc și Grădina Zoologică (abia mai crește micuța, atât cât să se distreze printre atâtea animale; în momentul de față recunoaște doar câteva animale domestice din curtea bunicii și elefantul albastru de pe scutecele ei).


După lungi căutări, am găsit pe Genius Travel câteva oferte bune. M-am oprit la această ofertă în urma unei trieri foarte atente. După ce am primit oferta lor, am analizat atent review-urile, ele reprezentând un criteriu foarte bun de alegere, mai ales când vine vorba despre o locație atât de cunoscută. (Din păcate, când vine vorba de turismul nostru și simțul civic, dacă vrei să cauți păreri despre cabane sau pensiuni de pe Valea Argeșului - e un exemplu, găsești maxim 1-2 comentarii de genul "peisaj deosebit". Nu vi s-a întâmplat și vouă?)


Alte criterii care au stat la baza alegerii locației pentru această excursie (trecute deci prin filtrul unei mame) :

- amplasarea cât mai centrală, pentru a ajunge fără alte mijloace de transport în zonele de interes turistic (care ar constitui surse de solicitare suplimentară pentru micuța mea);
- apropierea de Parcul Güell, fiind unul din cele două obiective pe care ne-am propus să le bifăm;
- apropierea de aeroport;
- construcția relativ nouă (hotelul a fost inaugurat în februarie 2011);
- posibilitatea comandării de preparate fără gluten (opțiune minunată pentru familiile cu bebeluși);
- gratuitate pentru copiii sub trei ani.

Chiar dacă nu vom reuși să vizităm tot ce ne-am propus (limitați fiind de programul de somn de peste zi al gărgăriței), o cină romantică sigur ne vom dărui. Și dacă nici pe aceasta nu o vom bifa, o plimbare nocturnă (cu un pui cuibărit în wrap), în portul olimpic, va fi suficientă pentru a ne împărtăși sentimentele ce încununează 10 ani de iubire.





Update: 90 pts (BlogAwards.ro)


Surse foto:
http://www.cheaphotelin.com/barcelona
http://www.notjusttravel.co.uk/destinations/europe/spain/barcelona/acta-ink-606-hotel.aspx
http://www.conocerbarcelona.com/ramblas-barcelona
http://deluxelocations.com/completion-of-sagrada-familia-basilica-in-barcelona/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu