cutia cu pereti de cer

cutia cu pereti de cer

sâmbătă, 14 martie 2015

Invitație la cântec

Printre atâtea provocări lansate de oamenii minunații ai BlogalInitiative, am descoperit și o invitație la cântec, în mijlocul unui martie, care nu-mi mai pare deloc de primăvară.

Degeaba mi-am cumpărat buchetul de lalele și-am scos de la cuptor băscuțele cu miere și cu nucă, primăvara hoinărește în haine de iarnă, la ferestrele mele.

Ca să îi fac în ciudă, deschid laptopul și caut "Cât de mult" mai am de așteptat până la parfumul florilor de cireș.
Hmm,... destul de mult, cât să ai timp și de-un turneu prin țară (de dans, de fotografiat, de traversat centre istorice, de degustat vinuri alese).

Marius, de exemplu, a ales să aștepte florile de aprilie printr-un turneu de muzică. Folk. Ca de aniversare. După 11 ani de activitate (publică) artistică, 11 orașe își deschid porțile pentru a-l sărbători.

În momentul acesta (al scrierii articolului) , pașii călătorului cu chitara au străbătut deja cu cântec, jumătate de Românie.
A mai rămas Moldova cea frumoasă, să își deschidă sufletul și să vibreze la acordurile lui.

Poftiți, deci, la povești spuse pe note muzicale!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu