cutia cu pereti de cer

cutia cu pereti de cer

miercuri, 4 martie 2015

Un altfel de 8 martie

Mirosul de cafea mă trezește ca o șoaptă ce-mi alunecă la ureche. E felul lui de a-mi fura primul zâmbet al dimineții.
Mă ridic și-mi așez perna mai confortabil, căutându-mi agrafa cu fundă turcoaz, pe noptiera de lângă. Dar îmi aduc aminte că lui îi place să își bea cafeaua contemplându-mă și admirându-mi părul cald-castaniu care cade peste umerii goi. Bretelele subțiri de saten se confundă printre șuvițele de păr, lăsând impresii vaporoase pe trupul meu.
Arunc agrafa în sertar și caut bucuria soarelui de după draperiile grele, ce ascund intimitatea unei dimineți de primăvară. Zâmbesc în lumina crudă ce se revarsă pe podeaua grea de lemn și-mi împreunez mâinile ca o adolescentă timidă, în așteptarea primei întâlniri.

În clipa următoare îl zăresc în pragul camerei, printre aburii de cafea și petale de roșu-aprins. Cămașa lui ușor descheiată mă provoacă să mă las, din nou, pradă imaginației. Abia reușesc să rostesc câteva cuvinte. Oricum sunt fără sens, pentru că privirile noastre își spun mai mult decât ne-am dori. 
Îmi întinde ceașca de cafea, alături de un cupcake cu portocale, căci știe cât de mult mă încântă aroma lor. Se-așează lângă fereastră, cu ceașca de cafea în mână, privindu-mă cald și tăcut. E dincolo de rațiuni iubirea noastră. Și are parfum de iasomie sălbatică.

Savurăm momentul de liniște, cu miros de cafea neagră, boicotând timpul ce se încăpățânează să ne rupă vraja, prin ticăitul său sacadat.
Mă ridic și pășesc pe vârfuri către el, acoperindu-mi cu halatul brațele subțiri. Ca într-un dans învățat de demult, număr din amintire pașii de teama să nu greșesc.

O ultimă înghițitură de cafea și-și pune jos ceașca goală, pentru a-și întinde apoi brațele către mine. Îl las să mă cuprindă de mijloc, pentru a-i putea simți respirația lângă ureche.
- Te privesc cum te învălui cu zâmbete. Să fiu oare eu cel vinovat de asta?
- Dimineața mea e plină de surprize, cum aș putea să nu zâmbesc?
- Dă-mi mâna ta, ți-am spus cât de frumoasă ești astăzi?
- Pe buzele tale găsesc tot timpul cuvinte cu care as vrea să îmi încep dimineața. Ți le-aș fura ca să le pun în stropii de cafea, în diminețile fără tine.
- Iubito, șoapta mea tânjește după pielea ta. Dacă aș putea, ți-aș lăsa-o suvenir.

Și în timpul ăsta, îmi dezgoleste gâtul, sărutându-l. Spatele meu arde sub palmele lui, iar inima o ia razna. În îmbrățișarea noastră, simt razele de soare cum îndrăznesc să ne învăluie. Căldura lor topește orice încercare de trezire din mrejele visării.

Îmi așez capul pe umărul lui și aștept să-mi sărute fruntea. Dar el mă ia de mână:
- Vino! Lalelele astea sunt mesagerii mei într-o astfel de zi. La mulți ani! Dincolo de roșul lor, e pasiunea cu care te iubesc.
- Mă surprinzi în cele mai simple momente! Mulțumesc!
- Poftim! Sper să îți amintească de emoția primelor cuvinte, timide și albe, asemeni acestor perle.
Și îmi descoperă, sub buchetul de lalele, o cutie neagră de catifea. Fără să îmi dea drumul la mână, o deschide și mi-o așează în palmă.
Și în timp ce o admir, zâmbind ca o copilă în fața unei cutii de bomboane, simt cum îmi sărută încheietura, ademenit parcă de urma parfumul de puls. Apoi își ridică ochii întrebător, așteptând o confirmare din partea mea. Desfac brățara din cutie și i-o întind la fel de emoționată încă. E pentru prima dată când, de 8 martie nu-i mai sunt logodnică, ci soție.

Printre sărutări, îmi prinde brățara la mână și mă invită alături de el. Și încet începe să îngâne "Have I told you lately that I love you" ; ne lăsăm pradă magiei dintre noi, dansând ca în noaptea nunții. Camera se inundă de emoții și lumină. Pe podeaua grea, tălpile noastre par să plutească într-un vals infinit.




Surse foto:
http://m.idiva.com/photogallery-relationships/10-things-couples-in-happy-relationships-are-comfortable-talking-about/35011/10
http://m.idiva.com/photogallery-relationships/10-things-couples-in-happy-relationships-are-comfortable-talking-about/35011/9
http://www.dreamstime.com/stock-photo-coffee-tulips-image8334830

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu