cutia cu pereti de cer

cutia cu pereti de cer

luni, 6 aprilie 2015

Nebunia lenjeriile de pat românești

Cred că ați observat cu toții că, în ultima perioadă, rețelele de socializare sunt pline de reclame și review-uri ale unor produse care își găsesc utilitatea în orice dormitor din lume: lenjeriile de pat.
Inițial, nu mi-au atras atenția prea mult, am considerat că alegerea unei lenjerii de pat nu e indicat a se face online (mai ales în cazul unui client dificil de convins și de mulțumit). Consideram că, doar prezentarea elegantă dintr-un magazin specializat poate ajuta cumpărătorul să găsească lenjeria potrivită.
Personal, sunt genul de client care pune mare preț pe recomandările reprezentantului/vânzătorului. Întreb, încerc, verific și antrenez vânzătorul într-o discuție care să îmi ofere cât mai multe informații despre produsul dorit. Iar atunci când produsul vizat este un articol textil (fie ca este vorba de îmbrăcăminte sau textile pentru casă) țesătura și impactul tactil sunt foarte importante în formarea unei impresii și luarea unei decizii.
Iată de ce, atunci când am descoperit site-ul care comercializează Lenjeriile de pat Pucioasa, am fost sceptică, mai ales când am văzut promoțiile lor (1+1) și imaginile de descriere.


Numai că, mergând în vizită la o prietenă blogăriță, care a participat și câștigat la campania organizată de BlogAwards și Lenjerii de pat outlet, am putut să văd "pe viu" detaliile produselor și aspectul. Vă pot spune doar că am rămas plăcut surprinsă de calitatea materialului (criteriu meu principal de alegere), dar și de imprimeurile vii.
Astfel că, stând de vorbă cu prietena mea, m-a convins să particip la a doua competiție organizată pe BlogAwards, la care sunt puse la bătaie, din nou, premii sub formă de seturi de lenjerii.
În speranța că în curând voi povesti despre propria experiență cu aceste produse, voi reveni cu imagini și detalii interesante pentru pasionații de vise plăcute în confortul bumbacului satinat.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu